ZOO SÓSTÓ NYÍREGYHÁZE

                                         POZOR !!!  neaktuálne

Informácie 

                   

  Zážitok - slovo, ktoré má hlboký význam. Čas strávený so svojou rodinou je najlepšie strávený čas. ZOO Sóstó v Maďarsku je jedna z najkrajších ZOO v našej blízkosti. Viď stránku https://www.sostozoo.hu/

  Oddeľte si čas pre rodinu a prihláste sa cez mail na tento výlet, čo najskôr.  Miesta sú obmedzené.

Čo máš spraviť TY:

# mať platný PAS alebo OP 

# peniaze na vstup do ZOO a na jedlo

# prihlásiť sa na výlet   do 9.4.2018 cez mail: tabitaland@gmail.com

# zaplatiť  cestu do ZOO cez internetbanking

# prísť k autobusu s označením TABITAland

# vstupenkou do autobusu je zaplatená faktúra

Na čo sa môžete tešiť:

# najkrajšia ZOO v Maďarsku

# 13.30 papagajová show

# Ocenárium

# Jazda cez ZOO mimibusom alebo BABY taxíkom

# Jazda na ťave

 

Termín:

#   upresníme, keď to bude reálne

na parkovisku pred Koralom na Sekčove   v Prešove


# Predpokladaný návrat 19.00


Cena:

  #     zahŕňa cestovné poistenie

Osoba  17 €

Dieťa do 3 rokov  1 €

 


Cena nezahŕňa:

# Vstupné do ZOO

# platené aktakcie

Obchodné podmienky

Vymedzenie pojmov

"Objednávateľ" je subjekt, ktorý si u spoločnosti objednal službu a následne prostredníctvom spoločnosti uzavrel zmluvu o službe.

"Objednávka" je vyjadrením predbežného záujmu o konkrétnu službu zo strany objednávateľa. Objednávka je platná, ak dostatočne špecifikuje požadovanú ponúkanú službu.

Zásady

Zmluvné vzťahy medzi spoločnosťou a objednávateľom sa riadia všeobecne záväznými platnými predpismi Slovenskej republiky, najmä príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka. 

Spoločnosť si vyhradzuje právo (po odoslaní objednávky) na opravu prípadných nepresností, ktoré môžu vzniknúť pri prenose údajov.

Objednávka

Objednávku môže objednávateľ realizovať prostredníctvom internetovej stránky www.tabitaland.webnode.sk. alebo na maily: tabitaland@gmail.com.

Pri internetovej objednávke spoločnosť  následne posúdi jej úplnosť a správnosť, pričom nemá povinnosť vybavovať neplatné objednávky. Pre potvrdenie objednávky je objednávateľ kontaktovaný telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Na základe potvrdenej objednávky spoločnosť uskutoční nezáväznú rezerváciu požadovanej služby a oboznámi objednávateľa s možnosťou uzavretia zmluvy o obstaraní služby a dobou platnosti rezervácie.

Spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku od objednávateľa, ktorý:

  • poskytuje o sebe opakovane neúplné alebo nesprávne údaje,
  • zadáva objednávky bez zjavného úmyslu skutočne si službu objednať,
  • opakovane nedoručí alebo nezašle sppoločnosti podpísanú zmluvu obstaraní služby (elektronicky scan, mailom a originál poštou, prípadne osobne) alebo v takejto zmluve vykoná neoprávnené zásahy,
  • bez dôvodu opakovane neuhradí celú cenu po potvrdení rezervácie.

Storno objednávky

Objednávateľ môže bezplatne stornovať objednávku služby pred jej potvrdením spoločnosťou a takisto aj po jej potvrdení až do momentu uzavretia zmluvy o obstaraní služby. Zaplatená kúpna cena alebo zálohová platba bude následne najneskôr do 7 pracovných dní vrátená objednávateľovi prevodom na účet alebo poštovou poukážkou.

Pri stornovaní objednávky je objednávateľ povinný uviesť nasledujúce údaje: meno a priezvisko objednávateľa, číslo objednávky, číslo účtu alebo adresu, kam má byť poukázaná zaplatená kúpna cena alebo záloha.

Spoločnosť má právo stornovať objednávku, ak nie je schopná zabezpečiť požadovanú službu a objednávateľ nemá záujem o náhradné plnenie. Zaplatená kúpna cena za službu alebo zálohová platba bude následne najneskôr do 3 pracovných dní vrátená objednávateľovi. O stornovaní objednávky bude objednávateľ informovaný telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu.


Uzavretie zmluvy 

V prípade súhlasu objednávateľa, spoločnosť vyhotoví písomný návrh zmluvy o službe s informáciou o dobe platnosti návrhu. Návrh zmluvy je spolu s o všeobecnými zmluvnými podmienkami upravujúcimi zmluvu o službe a všeobecnými poistnými podmienkami upravujúcimi poistnú zmluvu zaslaný na e-mail objednávateľa.

Objednávateľ svoj súhlas so zmluvou prejaví jej vytlačením a podpisom, spätným zaslaním podpísanej zmluvy (elektronicky e-mailom scan a následne poštou originál, prípadne osobným doručením) sppoločnosti  a úhradou kúpnej ceny alebo zálohovej platby v súlade so zmluvou o službe.

Objednávateľ nesmie žiadnym spôsobom (okrem podpísania) meniť, upraviť alebo dopĺňať sppoločnosťou  zaslané písomné návrhy zmlúv. Objednávateľ je povinný upozorniť spoločnosť na prípadné nepresnosti v obdržanom návrhu zmluvy (najmä osobné údaje objednávateľa a spolucestujúcich, ako aj iné chybne vyplnené údaje), v opačnom prípade sám znáša škodu, ktorá tým bola spôsobená jemu ako aj iným osobám. Sppoločnosť písomne potvrdí objednávateľovi spracovanie zmluvy zaslaním potvrdenej zmluvy o službe.

Platba

Platbu za službu môže objednávateľ realizovať:

  • bezhotovostným prevodom na účet,
  • priamym vkladom na účet,
  • úhradou v hotovosti.

Služby objednávané  hradí objednávateľ jednorázovo v plnej výške uvedenej ceny na účet sppoločnosti v pobočke príslušnej banky, on-line platbami alebo bankovým prevodom.

V prípade, zaslania platby z inej banky ako je banka, v ktorej má spoločnosť vedený účet, zašle objednávateľ cestovnej agentúre potvrdenie o platbe (napr. e-mailom scan prevodného príkazu, pri online platbe print screen).

Objednávateľ berie na vedomie, že pri zakúpení služby môže vo výnimočných prípadoch nastať situácia, že spoločnosť usporiadajúca príslušnú službu rezerváciu nepotvrdí. V takomto prípade zmluva o obstaraní služby nenadobudla právnu účinnosť a objednávateľ má nárok na bezodkladné vrátenie všetkých už uhradených platieb. Nemá však nárok na náhradu škody.

Objednávateľ a aj spoločnosť  hradia svoje príslušné poplatky za bankové prevody v Slovenskej republike. Platby zo zahraničia a do zahraničia sú sppoločnosťou akceptované iba v prípade, že všetky poplatky na strane odosielateľa aj príjemcu platby hradí objednávateľ.

Storno zmluvy

Objednávateľ je oprávnený vykonať storno (odstúpenie od) zmluvy o obstaraní služby výlučne písomnou formou s podpisom objednávateľa a doručením na adresu spoločnosti. Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu. Ak nie je dôvodom odstúpenia od zmluvy porušenie povinností spoločnosti TABITA, ktoré sú určené zmluvou, alebo ak TABITA odstúpi od zmluvy z dôvodu porušenia povinností objednávateľom, je objednávateľ povinný zaplatiť spoločnosti TABITA zmluvnú pokutu z vopred stanovenej celkovej ceny služby  pri nenastúpení na zájazd 100% ceny výletu. Pri odoslaní písomného storna zájazdu poštou je pre stanovenie stornovacieho poplatku rozhodujúci dátum odoslania, pri osobnom odovzdaní dátum uvedený na stornovacom liste.

Reklamačný poriadok

Písomná reklamácia musí obsahovať údaje potrebné pre identifikáciu služieb, ktoré boli poskytnuté chybne alebo neboli poskytnuté vôbec a to najmä: identifikáciu objednávateľa, číslo zmluvy o obstaraní zájazdu, dátum jej uzatvorenia, popis chybne poskytnutej služby alebo údaj o tom, ktoré služby neboli poskytnuté vôbec, požiadavka objednávateľa, t.j. čoho sa objednávateľ domáha, fotografiami, atď., a podpísaný .

Ochrana osobných údajov

TABITA spoločnosť  zhromažďuje a spracúva objednávateľom poskytnuté osobné údaje v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Osobné údaje sa spracúvajú za účelom naplnenia zmluvy medzi spoločnosťou a objednávateľom na účely ponúkania služieb alebo produktov, na účely marketingu a zasielania informácií o činnosti spoločnosti.

Zhromažďované a spracovávané sú nasledovné údaje o fyzickej osobe: meno a priezvisko, bydlisko, dátum narodenia, telefónne číslo, e-mail, doručovacia adresa.

Objednávateľ odoslaním objednávky súhlasí so spracúvaním osobných údajov a uskutočňovaných aktivitách na stránkach www.tabitaland.webnode.sk.

Objednávateľ udeľuje súhlas so spracovaním osobných údajov dobrovoľne a odmietnutie udelenia takéhoto súhlasu (písomne na objednávke) nemá za následok neuzatvorenie zmluvného vzťahu. Práva a právom chránené záujmy sú dotknuté osoby oprávnené si uplatniť v súlade s ustanoveniami zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Ak objednávateľ vyjadrí svoj nesúhlas, nebude informovaný o akciách, novinkách v internetovom obchode e-mailom alebo telefonicky.Spoločnosť  sa zaväzuje, že neposkytne žiadne osobné údaje objednávateľa a ani žiadne ďalšie informácie o objednávateľovi tretej strane. Výnimkou sú osobné údaje objednávateľa a spolucestujúcich poskytované výlučne spoločnosti , ktorá zájazd organizuje , resp. poisťovni, ktorá vykonáva cestovné poistenie. Spoločnosť sa zaväzuje, že bude s osobnými údajmi objednávateľa zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR. Objednávateľ udeľuje spoločnosti súhlas na spracovanie osobných údajov na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže objednávateľ odvolať kedykoľvek písomnou formou.

Objednávateľ zodpovedá za pravdivosť, úplnosť a aktuálnosť svojich osobných údajov a osobných údajov spolucestujúcich. Objednávateľ je povinný požadované údaje doplniť bezodkladne po tom, ako na to bude zo strany spoločnosti vyzvaný, inak nebude spoločnosť akceptovať a riešiť ním zadané objednávky.

Zodpovednosť

Spoločnosť môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť produkty a služby popísané na svojich stránkach a negarantuje vecnú správnosť ich obsahu.




Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky